Online en offline communicatie   |   Telefoon  0184 77 40 17    
         
    Devaca home             diensten             cases             over              contact    
           
 
      Lees verder    
         
         
         
   
CASES   TERUG NAAR OVERZICHT
   
         
   

Devaca genomineerd als ondernemer van het jaar


Op maandag 4 juni 2012 werd in een goed gevuld zalencentrum 'De Lockhorst' de 'Ondernemer van het jaar' bekendgemaakt. Dit door de Rabobank georganiseerde evenement werd voor het eerst in de regio Merwestroom gehouden en Devaca - Creative Support was hierbij één van de genomineerden.

   
   
 
In gesprek met Humberto Tan

GROTE EER

Uit een voorselectie van 40 lokale bedrijven uit Graafstroom, Hardinxveld en Sliedrecht, werden in totaal 9 bedrijven genomineerd en maakten op deze avond in drie categorieën kans op de 'titel'. Met zo'n 350 aanwezigen en presentator Humberto Tan werden de prijswinnaars bekendgemaakt. Jammer greep Devaca net naast de titel, maar als vanzelfsprekend is het een hele eer geweest überhaupt genomineerd te zijn geweest.

Genomineerden Business Event

In 'Het Kompas' (regionale nieuwskrant) staat deze week een gecombineerd interview met alle genomineerden voor het Business Event Merwestroom. Het hele interview met Devaca - Creative Support leest u hier.

Was u verrast door de nominatie?
"Toen ik enkele weken geleden werd gebeld met de mededeling dat Devaca – Creative Support uit een groep van 40 genomineerden bij de laatste 9 zat, was ik zeer verrast en overdonderd. Ik had wel gelezen over de uitreiking op 4 juni, maar had er geen moment bij had stilgestaan dat Devaca daar kans op zou kunnen maken. Daarnaast borrelde natuurlijk de vraag op hoe de voordracht commissie én de jury tot dit besluit gekomen waren. Al met al ben ik uiteraard erg vereerd met de nominatie en kijk ik uit naar het Business Event en wat er allemaal bij komt kijken."

Waarom denkt u de nominatie verdiend te hebben?
"Ik denk dat mijn flexibiliteit en mate van meedenken met de klant een grote rol spelen. Ook speelt in deze tijd natuurlijk het financiële aspect bij veel klanten een doorslaggevende rol. Devaca – Creative Support biedt bedrijven en particulieren creatieve ondersteuning in de breedste vorm voor een aantrekkelijke prijs. Het komt vaak voor dat de klant wel een idee heeft over het eindresultaat, maar niet weet wat de mogelijkheden zijn. Naast een stuk advisering hierbij, tracht ik ook vaak al met een opzet te komen die inspeelt op de wensen van de klant. Dit vormt dan de basis voor het eindproduct, wat in nauwe samenwerking met de klant wordt vormgegeven.

Wat zijn de sterke punten van uw bedrijf?
"Geen duur kantoorpand, eindeloze presentaties of stropdas, maar vaak op locatie van de klant samen tot een ontwerp komen. Door dit persoonlijke en vaak informele contact merk je dat de lijntjes heel kort zijn en er snel geschakeld kan worden. Zo is het bijvoorbeeld mogelijk binnen 24 uur een flyer te bedenken, te ontwerpen, te drukken en te bezorgen. Dit allemaal tegen een scherpe prijs, zowel voor het ontwerp als het drukwerk. Daarnaast wordt ook het digitale visitekaartje, de website, regelmatig in dezelfde huisstijl vormgegeven. Voordeel voor de klant hierin is dat hij/zij maar één contactpersoon hoeft in te schakelen voor al deze werkzaamheden, die er voor zorgt dat de uniformiteit behouden blijft en tevens goed op de hoogte is van de wensen. Zie het als een extra marketing en communicatie-medewerker die op regelmatige basis kan worden ingezet."

Hoe blijft u up-to-date en hoe vernieuwt u uw bedrijf?
"Het afgelopen anderhalf jaar heeft eigenlijk nog in het teken gestaan van het opbouwen en uitbreiden van het klantenbestand. Klanten hebben indien gewenst direct online inzicht in hun bestanden zoals bijvoorbeeld een logo wat vaak toegepast moet worden. Zo kunnen ze ook zelf bekijken hoe hun projecten vorderen en er ontstaan geen dubbele administraties. Door veel te lezen (vooral online via social media) wordt je vrijwel automatisch op de hoogte gehouden van ontwikkelingen in de branche waarop je vervolgens kunt inhaken. Een voorbeeld is de QR-code, een relatief nieuwe manier om door middel van een soort barcode de papieren wereld met de online wereld te verbinden. Door een QR-code te plaatsen op gedrukte media, kan deze met een mobiele telefoon gescand worden waarna de gebruiker meer informatie krijgt over het product of de dienst."

Hoe ziet u de toekomst tegemoet?
" Heel positief! Waar ik in eerste instantie uitging van veel en korte klantcontacten, merk ik nu dat meer dan 75% van de klanten ‘vaste klant’ is. Sommigen zijn dit al vanaf het eerste uur. Dit biedt een stabiele basis om verder te groeien en eigenlijk is dit precies wat mijn doel is voor de toekomst. Tot op heden is er nooit sprake geweest van een visie op de lange termijn. Enerzijds omdat Devaca in korte tijd ontzettend is gegroeid, anderzijds omdat ik hier niet in geloof. Dromen mag, maar ik vind het veel leuker en spannender om in te springen op ontwikkelingen die zich op bepaalde momenten voordoen."

   
         
         
    © 2010 - nu  Devaca - Creative Support    |    0184-774017  |  Mail   info@devaca.nl Like Devaca op Facebook! Like Devaca op Instagram! Volg Devaca op Twitter! Lees het blog Stel je vraag via Whatsapp